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AVVISO PUBBLICO - “MI PRENDO CURA” - AVISU PÙBLICU PROGRAMMA REGIONALI “MI PRENDO CURA”

Pubblicata il 22/02/2022

Sono destinatari della misura i fruitori del programma “Ritornare a casa Plus” 2021, indipendentemente dal livello di intensità assistenziale presentato, che ne facciano richiesta entro e non oltre il 31/03/2022
Il presente avviso disciplina la concessione di un contributo economico non superiore a € 2.000,00 annui, che consenta ai beneficiari di affrontare bisogni che non trovano risposta nelle ordinarie misure sanitarie e sociali. In particolare il contributo concesso deve essere utilizzato per:
- Forniture di medicinali, ausili e protesi che non sono soddisfatte dal Servizio sanitario nazionale;
- Fornitura di energia elettrica e di riscaldamento che non trovino copertura tra le tradizionali misure a favore dei non abbienti.

L’istanza dovrà essere corredata dalla seguente documentazione:
- Documento di riconoscimento del richiedente e del beneficiario in corso di validità;
- Pezze giustificative relative alla fornitura di energie elettrica e riscaldamento relative all’anno 2021;
- Scontrini fiscali e ricevute relative a fornitura di medicinali, ausili e protesi relativi all’anno 2021;
- Dichiarazione personale da cui risulti che tali spese non sono coperte dal SSN e da altre misure a favore dei non abbienti.

SA RESPONSÀBILI DE SU SERVÌTZIU
Comùnicat
chi sa Regioni Sardigna, cun Deliberatzioni nùmeru 8/46 de su 10 de nadali 2021 at aprovau, in
aplicatzioni de sa Lei regionali 22 de onniasantu 2021, nùmeru 17, su Programma regionali “Mi
prendo cura” - Lìnias de indiritzu 2021-2023, una mesura comunali cumplementari a su
programma “Ritornare a casa Plus”.

Is istàntzias ant a dèpiri èssiri cumpiladas in unu mòdulu apòsitu chi s'agatat in su giassu (sito) de su Comunu de Sàdili https://comune.sadali.ca.it/hh/index.php e ant a dèpiri lòmpiri a s'Ufìtziu
Protocollu de custu Enti a intru e no a pustis de su 31 de martzu 2022, imperendu una de is maneras innoi in fatu:
- cun sa posta eletrònica (PEC o e-mail) imbiada a s'indiritzu pec: protocollo@pec.comune.sadali.nu.it o
a s'indiritzu mail: protocollo@pec.comune.sadali.ca.it
- cun cunsigna fata a manu in s'Ufìtziu Protocollu.
In paris cun sa pregunta tocat a presentai custus documentus:
– Documentu de identidadi in cursu de balididadi de su tzitadinu chi fait sa pregunta e de su
benefitziàriu;
– Documentus chi serbint po giustificai sa frunidura de energia elètrica e s'ispesa po sa
callentadura, po s'annu 2021;
– Scontrinus fiscalis e retzidas po sa frunidura de meixinas, ausìlius e pròtesis, po s'annu
2021;
– Dichiaratzioni personali chi ammostat ca is ispesas non funt satisfadas dae su Servìtziu
Sanitàriu Natzionali e dae atras mesuras po is bisongiosus;
– Informativa a pitzu de su tratamentu de is datus personalis.
 

Allegati

Nome Dimensione
Allegato AVVISO SADALI_signed.pdf 484.24 KB
Allegato modulo istanza Mi Prendo Cura.doc 57.5 KB
Allegato 03. Avisu Mi prendo cura.pdf 101.67 KB

Categorie AVVISI

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